kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To je takovej marketing ... i když, nechci dělat ukvapený závěry - myslím, že o dost víc záleží na deskách a kapalině, aspoň u mě to tak bylo a je. Na Speedu byly M4, desky stále stejný Brembo SA a rozdíl dělala kapalina. Vždy jsem to poznal na okruhu, po výměně za nějakou racing kapalinu znatelně lepší chování po zahřátí. Teď na SD zase pro změnu desky - jsem chtěl šetřit a koupil desky SBS. Na silnici jsem nepoznal rozdíl. Na okruhu ale zase ano - po pár kolech, na konci rundy začala páčka měknout. Na další okruh jsem zase dal Brembo SA - a problém byl pryč. Zřejmě přenos tepla nebo něco takového - nevím, nic jiného jsem neměnil.
Nemůžu to zobecňovat, takovou mám zkušenost; nicméně opravdu brzdy poznáš na okruhu, na silnici těžkko.
Super příspěvek, dík Každopádně marketing to bude tak 50:50. Zase je ti o tom rejsing a poza, ale asi když jedeš fakt hranu, tak rozdíl šroubovaný/frezovany poznáš, ale to si myslím že není nikdo z nás mrdalu3tady Ostatně kdyby to tak nebylo, tak jezdí v MGP a WSBK šroubovaný...
Každopádně si mě překvapil, jestli mají takový vliv na vládnutí desky. Ze jsou to hadice a kapalina, to mi bylo jasný, ale desky...
Jinak v dnešní době pro běžný lidí nemá smysl řešit brzdy u nových motorek. Na to zaměření to bývá vždycky ok a pak je to přesně o deskách, hadicich a kapalině. Vlastně to má důvod, ty Japka dávají furt gumový hadice (viz. MT-10 třeba) a tam je to znát i na citu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Super příspěvek, dík Každopádně marketing to bude tak 50:50. Zase je ti o tom rejsing a poza, ale asi když jedeš fakt hranu, tak rozdíl šroubovaný/frezovany poznáš, ale to si myslím že není nikdo z nás mrdalu3tady Ostatně kdyby to tak nebylo, tak jezdí v MGP a WSBK šroubovaný...
Každopádně si mě překvapil, jestli mají takový vliv na vládnutí desky. Ze jsou to hadice a kapalina, to mi bylo jasný, ale desky...
Jinak v dnešní době pro běžný lidí nemá smysl řešit brzdy u nových motorek. Na to zaměření to bývá vždycky ok a pak je to přesně o deskách, hadicich a kapalině. Vlastně to má důvod, ty Japka dávají furt gumový hadice (viz. MT-10 třeba) a tam je to znát i na citu...
Ja zase cetl clanek, ze monobloky jsou z materialu, ktery se taky roztahuje a naopak sroubovany drzi lip. Ale kdo vi, jak to je. Mozna to byl mylny nazor. V kazdym pripade Beringer dela sroubovany a jezdi je plno lidi v zavodech..