paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 14:32 | Nahoru | #1

assassin píše: Freedom: jj ja jsem s funkci stabilizace u Volha fakt spokojenej. Vykon to sebere takovym tim nepříjemným zpusobem az kdyz mas kolo v luftu a v tom pripade by to bez LSD stejne nebylo o moc lepsi i kdyby tam ta elektronika nebyla.

U modernich sportaku je to jeste jinej level, Mkovy bawa jsou top a 911 je zazrak, tam dokázali udelat podvozek co válcuje konkurenci i z uplne nesmyslny koncepce



Top je bych řek spíš teď Giulia Quadrifoglio ..U 911 souhlasim s tou nesmyslností koncepce.Bral bych jí jedině ve 4kolce bez sportpacketu jakože celorok,jinak je na silnici mnohem příjemnější i F430,nebo Gallardo.
Beztak je to frajeřina.Nejdřív ukrást design Tatrovce,udělat nakonec i slavnou lidovku a pak na to jen šlápnout a mít i sporťáka a taky slavnýho

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 14:48 | Nahoru | #2

zmulin píše: Top je bych řek spíš teď Giulia Quadrifoglio ..U 911 souhlasim s tou nesmyslností koncepce.Bral bych jí jedině ve 4kolce bez sportpacketu jakože celorok,jinak je na silnici mnohem příjemnější i F430,nebo Gallardo.
Beztak je to frajeřina.Nejdřív ukrást design Tatrovce,udělat nakonec i slavnou lidovku a pak na to jen šlápnout a mít i sporťáka a taky slavnýho



Tvl., vy máte starosti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 15:42 | Nahoru | #3

zmulin píše: Top je bych řek spíš teď Giulia Quadrifoglio ..U 911 souhlasim s tou nesmyslností koncepce.Bral bych jí jedině ve 4kolce bez sportpacketu jakože celorok,jinak je na silnici mnohem příjemnější i F430,nebo Gallardo.
Beztak je to frajeřina.Nejdřív ukrást design Tatrovce,udělat nakonec i slavnou lidovku a pak na to jen šlápnout a mít i sporťáka a taky slavnýho



Jakoze ma alfa lepsi elektroniku? To si tak uplne nemyslim.

Ferrari a lambo jsem neridil, ale 911 je neuveritelne user friendly auto, tam ja nenajdu ani náznak toho, ze je tam neco spatne. Naopak, to auto funguje tak dokonale, ze me na nem stvalo prave to... 4x4 mi v nem moc nedava smysl, limituje ho svetla vyska, tam kde ho zacne limitovat RWD tam mu 4x4 nepomuze protoze uz tou dobou lezi na břiše. Ten kamos ma na bezne jezdeni obyc carrera2, tzn ani nízký, ani urvany a to se da jako daily driver používat uplne v pohode (zere to v běžném provozu kolem 10ti litru)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist