paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2019 v 16:42 | Nahoru | #1

assassin píše: Tak ja bych zkusil přidat tlak, me to prijde prehraty v dusledku malého tlaku. Ale to zas těžko soudit ciste podle gumy. Nebo je tam příliš mekka pruzina... nebo tisíc ruznejch jinejch veci.



Tak podle vseho tam toho tlaku bylo prilis. Mel jsem tam 2,3. Myslel jsem, ze na to moje smrdlani je to asi uplne jedno, ale asi neni. Priste zkusim 1,9, co se tady tak ruzne pise.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2019 v 16:49 | Nahoru | #2
cibus> Tyjo a kolik a jakym tempem že si na ní najezdil?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2019 v 17:12 | Nahoru | #3
cibus> Hele já tomu taky houby rozumím, ale na mě to taky působí jak málo tlaku a přehřátý. Ta roztavená guma se ti odstředivou silou tlačí ven, tam ztuhne...to dělá tu lajnu na kraji gumy jakoby.Ty žmolky by pak měly jít docela lehce nehtem dolů, nebo prostě ojetím. Kdyby se ti ta guma potrhala nedostatečným teplem (moc tlaku obvykle) tak to udělá do gumy záseky víc do hloubky - jak kdybys tu gumu odkrajoval nožíkem prostě a neudělalo by to asi ten "prstenec" roztavený gumy na tom okraji...

e: ale hlavní je asi špatnej výběr pneu, chce to něco víc racing co ty teploty a záhul vydrží.

Naposledy editováno 13.08.2019 17:15:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist