kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Také jsem měl podobný názor. Mám teď Bell už 3 roky (tehdy 12000) , na podzim jsem zkusil Shoei Gt air za jízdy a musím říct, že je to sakra rozdíl. Přitom stála 15 000. Ale rozdíl v tom, že u Bell slyším hluk od 70 kmh , u Shoei jsem do 190 neslyšel nic a teprve se začal tvořit hluku, ale pořád to nedosahovalo toho hluku u Bell v 70
Díky za reakci. Jsem rád, že mi to potvrzuješ... A to je GT Air model, který má jméno od toho, že je hodně větraný, takže je v něm ještě vyšší hluk, než třeba u cestovnějších variant.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Díky za reakci. Jsem rád, že mi to potvrzuješ... A to je GT Air model, který má jméno od toho, že je hodně větraný, takže je v něm ještě vyšší hluk, než třeba u cestovnějších variant.
Ne, to je prý cestovní model integralky.