kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to si nemyslim, ja to tam nasypal, protoze me to zajima a chtel jsem si to vyzkouset... ja neumim jezdit tak abych potreboval vylepsovat techniku a urcite ne do provozu - napriklad na okruhu jezdim na motokrosovym podvozku, coz tu spousta lidi tvrdi, ze je na hovno i na silnici a ze se na takovym podvozku na motardu proste jezdit neda -
kdybych nutne potreboval hustokrutej podvozek tak jsem si misto 999, triumpha a krosky mohl koupit panigale v Sku ....
Spousta lidí spíš tvrdí,že je blbost si koupit motard,dokoupit druhý kola a chtít s tim jezdit i enduro
A nepochází ten pocit něco vyzkoušet z předpokladu,že by to mohlo bejt lepší?...
zmulin píše: Spousta lidí spíš tvrdí,že je blbost si koupit motard,dokoupit druhý kola a chtít s tim jezdit i enduro
A nepochází ten pocit něco vyzkoušet z předpokladu,že by to mohlo bejt lepší?...
myslim si, ze obvyklejsi je druhej pripad - enduro motorek je mrak, motardu moc ne. V soucasny dobe snad uz neni jedinej ostrej SM na papirech, jedinej kdo vubec jeste dela ostry SM je HQV a TM.
takze mladosi kupuji endura a davaji na to mala kola...
ty upravy jsou u me spis jen, ze me to bavi, ja uz vim, ze to lepsi nebude, ze jsou to vyhozeny prachy... vyzkousel jsem si to i u kol, z blbyho ramu proste dobry kolo neudelas ani topspec odpruzenim, brzdama atd...