paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.1.2019 v 11:13 | Nahoru | #1
Johnny83> tak jasně, že mohla zreznout ...kovový nádrže by měly bejt spíš naplněný než prázdný.
Ty i já na SSu (tedy doufám že starej Monster to tak taky má) máme sice karbce, ale s pumpou...takže po pádu to pumpa zase natlačí, tedy není to jak startovat klasiku se samospádem po položení.

Hele...co si měnil za kola? Jako ložiska ? … Nemyslím si že by zatažením mělo dojít k nějakýmu přidření - od toho jsou tam distance aby si sedli na ložisko ze strany - to bys to musel fakt hodně stahnout. Spíš co brzdiče? Máš odskočený desky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.1.2019 v 11:22 | Nahoru | #2
t_freedom> já vim že by měla bejt plná no, bohužel jak jsem s tim laboroval tak jsem to nechtěl furt nalejvat po hrdlo, až to zprovoznim tak to hned udělám. Kola jsem měnil komplet, svoje přední jsem bouchnul a bylo skoro nemožný ho sehnat samostatně, tak jsem vzal obě z 900 SS. Ale mělo by to bejt stejný, jen u předního chybí ještě vnější prstenec s ložiskem, ale to by vadit nemělo. A zadní už šlo ztěžka i když jsem ještě na starym kole měnil řetězovku. Kámoš říkal že je to prej OK, já s tim bohužel dojel jen k prvnímu semaforu, takže těžko soudit

e: ale taky bych čekal, že se kolo bude točit na ložisku a utažení osy by na to nemělo mít vliv...

Naposledy editováno 02.01.2019 11:26:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist