paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.12.2018 v 13:17 | Nahoru | #1

zmulin píše: assassin> Co třeba Scudo,nebo Trafic?Teď přibyl Ford Custom a vlastně všechny automobilky už dělaj menší civilnější mikrobusy a z MPV udělali SUV jako u Peugeotu 5008



Uplne srovnatelné to neni - scudo/jumpy je mensi - transit/turneo custom je zas hodne znat ze je z uzitkovyho auta, porad neni tak vychytanej jako multak. A to z mého pohledu viano/v-klasse je jeste o level dal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.12.2018 v 14:25 | Nahoru | #2

assassin píše: Uplne srovnatelné to neni - scudo/jumpy je mensi - transit/turneo custom je zas hodne znat ze je z uzitkovyho auta, porad neni tak vychytanej jako multak. A to z mého pohledu viano/v-klasse je jeste o level dal



Srovnávej s Transportérem,max Caravelou.Twoe vybavenej Multivan už dneska stojí snad 2 mega

E: to Scudo má taky delší/kratší verze a je max trochu nižší,jinak stejný
Trafic ze stejný doby co má Tifáč,tak s 2,5kou běžně najezdí 500kkm s jednou výměnou turba,jinak nic.Kámoši je tu maj.Teda už sou to taky rumpály,ale na to co musely vydržet furt dobrý..

Naposledy editováno 28.12.2018 14:29:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist