paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:13 | Nahoru | #1
assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:26 | Nahoru | #2

t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp



Jasny, ono to ma korekci podle teploty chladici kapaliny a nekdy dokonce přepínání “studené” mapy.
Drzi ti to konstantní teplotu, nebo se to meni podle teploty okoli a zatížení? Me kdyz je chladno nebo jedu volnou tak to klidne sleze k 60C :( asi pro jistotu vyzkousim funkci termostatu. Tele mi drzi konstantních 80C (samo dokud nestojím v koloně) - teda je fakt az po tom co jsem chladici okruh prekopal z jednookruhoveho na dvoj :D

Naposledy editováno 17.12.2018 15:27:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 19:25 | Nahoru | #3

t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp



Jestli tam opravdu mas korekce mapy podle teploty kapaliny jak pise assassin, tak tipuju ze to mas humpolacky naladeny. Respektive naladeny jen na zahratej motor a nastaveni zastudena je udelany blbe nebo vubec.
Jestli uz se nehrabes v konfiguraci sani a vyfuku, stalo by za to dat to nekomu na brzdu kdo opravdu umi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist