paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 14:55 | Nahoru | #1
Freedom: tak pokud je diskuze věcná a založena na faktech tak nemam problem.
Ono ty uz ale popisujes hw zmenu a nasledne sw přizpůsobeni, kdy původni sw nefungoval ok - kdyby se to zmerilo, nejspis by se zjistilo, ze je to nekde chudý.

Ale bez zmeny toho výfuku/sani těžko uděláš mapou dva rozdílné motory, pokud jedna z map nema byt založena na tom, ze je “spatne”.
Novy motorky co maji mapy se tak chovají, ale je to v tom, ze ty nejak tocis plynem, ale motorka klapku otvírá podle uvážení - tzn ty mas plnej, ale ve skutečnosti je tam max pul plynu atd...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 14:59 | Nahoru | #2
assassin> no tak já se nepřu, protože původní mapa na S4RS byla více/méně neustále na hranici chudoby.
Proč to tak dělali ? Nevím...ale dělali. Takže bláhové doufání v to, že výrobce nastaví stroj "ideálně" není moc na místě.,.. pro mě třeba byla hrozná změna už jen to, že motor se najednou byl schopnej uchladit o 10°C v průměru víc... takže to asi mám bohatý...o tom žádná, ale za mě je lepší bohatý, než chudý … a rozdíl je při běžným používání litr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist