paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 14:23 | Nahoru | #1
zmenit projev motorky nejak zasadne jde podle me jen tim programovanim otvírání sekundární klapky. Tzn proti stavu full open to jde jen skrtit.

Pokud ji motorka nema tak me nenapada jak naladit motorku elektronikou na silnější stred, nebo silnější vršek - mam nakou směs pro kterou je top vykon a to jako schvalne to naladim chudé nebo bohate?

Naposledy editováno 17.12.2018 14:24:41

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 14:46 | Nahoru | #2

assassin píše: zmenit projev motorky nejak zasadne jde podle me jen tim programovanim otvírání sekundární klapky. Tzn proti stavu full open to jde jen skrtit.

Pokud ji motorka nema tak me nenapada jak naladit motorku elektronikou na silnější stred, nebo silnější vršek - mam nakou směs pro kterou je top vykon a to jako schvalne to naladim chudé nebo bohate?



nemám nějak sílu se do toho tedy s tebou pouštět … většinou to končí tím, že jsem hrozně "chytrej" a "teoretik" aj... ale řeknu jen to co jsem zažil. Může to klidně být tím, že to Duckna dělá kvůli emisím, nebo prostě aby si lidi kupovali DP cinkrdlata, ale já na standardní mapu dal nejdřív koncovku na kat a nic neladil. Taky se nic moc nezměnilo. Pak jsem dal svody a nechal stále origo filtr. Občas u teplý motorky to střelilo v přechodu plynu, ohledně průběhu krouťáku už se dalo něco málo cejtit.

Později asi po 3 týdnech jsme uřízli airbox, dali KN, přehráli mapu a poladili vzduch. A zcela bez nadsázky to byl "novej motor" kdybych si dal vedle sebe originál S4RS a to co mám já, neveřil bys že je to ten samej motor. Toť vše...
Pro mě ta změna byla absolutně radikální... to co bylo dole po 4trpm ucukaný a nepoužitelný ...nedej bože abys vzal za plyn...to najednou šlo... po městě to jede za dva, tři na 2500rpm a když postupně přidáš plyn, rázuje to, ale neprotestuje. Mezi 4,5-6 bylo takový nepřesvědčivý pásmo otáček ...to zcela zmizelo a prostě to tahá jak bejk… vršek netuším...jen točí o 1000rpm výš (na silnici absolutně netočím...max 8-9, na dromu někdy omezovač zakokrhá)

Naposledy editováno 17.12.2018 14:50:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist