kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ohledně 998-999 jsem psal, že by se ty motory s full DP osazením měly dostat někam k 150HP na klice. A taky jsem psal, že já to tam nemám, protože mám malý svody bez katu - co je u mě podstatný, je změna chování motoru v nízkejch a středních otáčkách … jak co do chování a ochoty akcelerovat bez cuků a rázování, tak co do nárůstu Nm. Vršek vůbec nedokážu zhodnotit.
S tím projetím a zjištěním jak je S4RS vs. TeLe to myslím vážně a zajímá mě to... pozveme klidně i Strakáče a můžeme někde dát letmý starty, nebo pozávodit někde na letišti.
ohledně k tomu laděn ...ono asi není jedno ladění a každej od toho čeká něco jinýho… já chci hutnej střed a kultivovanost na spodku...někdo chce maximum na vrchu atd... myslím, že závodníci to budou mít zase jinde...
myslím že díky elektronice se dnes dát charakter motoru nastavit tak, že bys ho zadeklovanej dvakrát za sebou po přehrání SW ani nepoznal...