kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No ja tu cetl, zes ho na motor stihal i s tim tvym starym SS takze mymu TL to jeho TL nemuze delat zasadni problem :)
Kazdopadne muj osobni nazor na tyhle upravy je takovej, ze maj zasadni vliv hlavne na penezenky majitelu a jejich sebevedomi.
Katalog rika 15ps vyfuk, dalsich 10ps chip atd atd a ve finale to jede skoro stejne jako serie :D
Srovnavali jsme to v letmem startu na strakonicke (dalnice v nemecku).. Tzn nekde na 130 zacatek a nekde kolem 240 me vlazne predjizdel - cisla podle meho budiku...
To ladění je tak jednoduchý. Že jsem to napřed neřešil tady...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To ladění je tak jednoduchý. Že jsem to napřed neřešil tady...
No na jezdeni po silnici je smysl nula , ale to jsem ti rikal. To ze ti to dela radost je vec jina...
Ja si myslim, ze beznej smrtelnik v provozu ty zmeny nepozna a slysel jsem to i od lidi co wsbk ladi .. ostatne od jednoho takoveho na otazku "jak mam zakaznikovi naladit podvozek na silnici" byla odpoved "aby byl spokojenej" - na hranici trakce , kde se ty rozdily poznaji se nikdy nedostane a zbytek je jen o jeho pocitech, pokud mu to prijde mekke, pritvrdit a naopak... :D
Naposledy editováno 17.12.2018 12:41:55