kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
u seriovych motorek je podle me TLS divocejsi nez 999 ... ale prej je to tim, ze je 999 v serii zaskrcena a jen vyfuk + chip z ni dostane 150+koni a par dalsich "beznych" uprav ji dostane az na tech povestnych 170-190koni na kole
jinak me prijde divocejsi TLS nez TLR, ktere ma sice vetsi vykon, ale je i uhlazenejsi a ma vyssi hmotnost a geometrii ktera to chovani uklidnuje.
v tlumici myslim ta divokost neni, protoze ja mam klasickej tlumic a v porovnani s jinou TL nepoznam rozdil...
A s tim motorem - dycky sem si rikal, ze u zavodaku maj mechanici nejvetsi boj prave uklidnit tu silu motoru, aby se na tom dalo efektivne jezdit. Ale jak sem psal - asi sem tu "jemnost" pochopil jinak, nez autor minil...
e: jinak teda nechapu, jak mohlo TL v AMA celkem obstojne jezdit, kdyz pisou jak je to na motor slaby... A zbytek taky teda nehraje do karet. Velikost, ovladatelnost...
Naposledy editováno 17.12.2018 11:40:32