paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 11:26 | Nahoru | #1
dejf: ad recenze - rekl bych ze to je tak jak pise attim. ja na SBK nikdy nejel, takze netusim.
u seriovych motorek je podle me TLS divocejsi nez 999 ... ale prej je to tim, ze je 999 v serii zaskrcena a jen vyfuk + chip z ni dostane 150+koni a par dalsich "beznych" uprav ji dostane az na tech povestnych 170-190koni na kole

jinak me prijde divocejsi TLS nez TLR, ktere ma sice vetsi vykon, ale je i uhlazenejsi a ma vyssi hmotnost a geometrii ktera to chovani uklidnuje.

v tlumici myslim ta divokost neni, protoze ja mam klasickej tlumic a v porovnani s jinou TL nepoznam rozdil...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 11:36 | Nahoru | #2
assassin> Ja si taky rikal, ze je divny, ze by ten tlumic byl takovy blato aby to bylo pri bezny svizny jizde na zmrzku znat. To sou vsechno okruhovy poznatky.
A s tim motorem - dycky sem si rikal, ze u zavodaku maj mechanici nejvetsi boj prave uklidnit tu silu motoru, aby se na tom dalo efektivne jezdit. Ale jak sem psal - asi sem tu "jemnost" pochopil jinak, nez autor minil...

e: jinak teda nechapu, jak mohlo TL v AMA celkem obstojne jezdit, kdyz pisou jak je to na motor slaby... A zbytek taky teda nehraje do karet. Velikost, ovladatelnost...

Naposledy editováno 17.12.2018 11:40:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist