paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 21:28 | Nahoru | #1
strakon> Jinak 750 mam taky v hledacku. Akorat si rikam, zda to neni moc. Jestli neni lepsi varianta 600ccm a naprevodovat ji vice do sily. Maximalku 270-280 co 6ka jede uplne nepotrebuju. Spise si myslim, ze bych ji zkratil prevody a nemusel bych okrsky jezdit porad na dvojku

Co myslite kluci italsky? 🤪🤪🤪

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:48 | Nahoru | #2
zelva0007> Sice to není kapota s vlaštovkami,ale Brutale mi přijde na cestu i okruh super. Obsah to má velký, použitelnost otáček je velká tak to průměrní jezdci na okruhu neutahají.
I to Tuono bude super, už se do Brna těším

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 00:32 | Nahoru | #3
zelva0007> Hele pokud uvažuješ o okruhu volil bych určitě šestku japonce, pokud teda chceš volit ekonomickou variantu (pokud se tedy o ekonomický variantě při okruhovým ježdění dá vůbec mluvit ). Dílů je všude hromada za rozumný peníze. Žádný čekačky. To oceníš, až jí potáhneš z kačera a je to jen otázka času, kdy se to stane. Pak cenovou a termínovou dostupnost dílů oceníš. Nebude tolik žrát gumy, udělá z tebe lepšího pilota a nebudeš se s ní tolik prát jako se silnějším strojem. Stačí nenechat spadnou otáčky pod 8tis a rychlá bude dost. Nebude záludná a budeš se moci soustředit na samotnou jízdu a tlačit časy dolů....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist