kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše:
Nevím jak to má facelift model, ale u tohohle staršího je ten podvozek fakt divnej. Nebo jestli nemám nějakej vadnej kus Ale řidítkama to mele furt, pod plynem se to má lehkou tendenci rozkmitávat už jen tím že zmáčknu spojku (s QS to samozřejmě nedělá )
asi proste, jak majitele italu rikaj, "charakter" :D. Ja se na tom malem vykejch uz v polovicnim tempu, nez sem zvyklej litat na svy rozpoctovy, mekky, cestovni japonsky mrdecce:).
Naposledy editováno 14.09.2018 12:19:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: asi proste, jak majitele italu rikaj, "charakter" :D. Ja se na tom malem vykejch uz v polovicnim tempu, nez sem zvyklej litat na svy rozpoctovy, mekky, cestovni japonsky mrdecce:).
Taky jsem po přesednutí nasadil ninja tempo a zažil pár hodně horkejch chvilek, no...
Ale aspoň se na to dá koukat a nestydím se k tomu přijít za bílýho dne