globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2018 v 19:48 | Nahoru | #1
Attim> Smutná realita EURO hoven, kde na přiloženém videu je vidět, jak první verze SD akceleruje na kažký rychlostní stupěň lépe než nová veze 2.0

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2018 v 20:08 | Nahoru | #2
blackbiker> Já jsem to viděl. Beru to z té lepší stránky - od 2020 bude EURO5, tak na tom budu líp Navíc mám za do, že na tom videu má 1.0 komplet Akrap, ale 2.0 pouze koncovku. To by taky mohlo mít vliv. Jinak samozřejmě je to děs, u těch motorek obzvlášť...za chvíli se tam ty velký bandasky a chladiče ani nevejdou

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2018 v 22:40 | Nahoru | #3
blackbiker> vzdyt to byl rozdil dvou, tri metru.... jelo to skoro stejne... mohl to delat ten vyfuk nebo to proste ten na starem vzdy staroval a zareagoval rychleji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2018 v 07:53 | Nahoru | #4

blackbiker píše: Attim> Smutná realita EURO hoven, kde na přiloženém videu je vidět, jak první verze SD akceleruje na kažký rychlostní stupěň lépe než nová veze 2.0


Teď je otázkou, jestli to je euro normama nebo prostě tím, že jejich evoluce je snížit výkon nové generaci z důvodu poruchovosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist