kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naháním jeden pazvuk, jde to jakoby z levý strany motoru, dělá to přesně ve 4tis otáčkách, +- tak 50, fakt hrozně úzký rozmezí otáček. Na místě to buď nedělá vůbec nebo je to tím strašně uzounkým rozmezím otáček, ale nejde to nasimulovat. Zvuk je to jako zvoneček na starým kole Jako kdyby bylo někde něco uvolněnýho, ale nic povolenýho jsem nenašel. Původně jsem si myslel že rezonuje ten plech na svodech, ale ten to není.
Tak jestli je to notorickej pazvuk jako rachtající spojkovej koš nebo jestli se mi to rozpadne, jak prorokujou lidi "co znaj někoho co měl stejnej motor" jako při každé návštěvě pumpy na Dubé
E.: Petta: zrcátka to nejsou, ty chrastěj až kolem 6k... a pravý se nad 140 sklopí. Asi nějaká národní záležitost, RSV mi taky chrastilo přesně v 4k a pravý zrcátko se taky sklápělo, ale až ve 170
Naposledy editováno 13.08.2018 13:55:06