bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:11 | Nahoru | #1
zmulin> já vůbec neřeším SD a jestli na to někdo plive nebo ne, je mi to úplně jedno. Spíš jde o to, že si tady někdo dovolil napsat, že DVT žere olej a je z toho flame, najednou se objeví nějakej Jirka a začne tvrdit, že to je normální a že jiný značky se taky serou a ty začneš prskat na všechny strany, abys to potvrdil.
Nevím co vám připadá normální, ale aby mi motorka za půl mega žrala olej, tak to bych kurva řešil. To samý u auta a víme, že takový kauzy tu byly a nejen u VWG.

Co se týká KTM - z doslechu vím, že KTM je sračka, takže čekám, že se to zastaví už zejtra nebo pozejtří, že z toho bude chcát volej i přes displej, řetězem dostanu přes tlamu a radši s sebou povezu kanystr vody abych to uchladil. To je prostě KTM. A stejně bych si toho Monstra nekoupil a vůbec ne kvůli nějakýmu potenciálnímu žraní voleje nebo jiným závadám, ale proto, že SD je po všech stránkách lepší motorka. Pro mě to tak je.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 14:00 | Nahoru | #2

Attim píše: zmulin> ...ale proto, že SD je po všech stránkách lepší motorka. Pro mě to tak je.



Tohle je na tom výběru asi nejdůležitější bych řek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2018 v 10:52 | Nahoru | #3
Attim> zdar Attime, byl bych rád, kdyby sis mě nebral do pusy v jiném kontextu, než v jakém jsem psal, na výrazy typu "najednou se objeví nějakej Jirka a začne tvrdit....." jsem dost alergický. Jednak to nebylo takto, myslím že jsem nepsal že je to normální (nevím a hledat se mi to fakt nechce, ale ty jistě nebudeš lenit a najdeš mi to za mě ), ale že díky tomu, že mám tu motorku rád a líbí se, že jí jsem schopen ledasco odpustit. I tu spotřebu oleje, která že je ale jiná než se uvádí běžně na netu a psal jsem mou 0,1 - 0,2ltr/1000km. A už bych to téma nechal být a nerozpitvával bych to, tak to prostě mám já, jestli to má někdo jinak, beru.

A i jsem snad psal, že samozřejmě by bylo lepší a správně, kdyby to nebralo nic, s tím souhlasím. Jen to beru jako realitu. Vy jste se do mě pustili s "PETTA", co že to jsem za asi pitomce, když to akceptuji a že se snad někomu tady vysmívám nebo co, což není pravda. Myslel jsem, že fóra jsou od toho, aby se tu sdělovali různé zkušenosti a rady a ne aby se jen plkalo o tom, co kde "kdo slyšel" a "známý říkal" a podobně. Myslím, že je dobrý si na fóru i normálně pokecat o blbostech, ale je taky dobrý, když je to sem tam proložený i něčím užitečným, ze skutečné reality. A zas takový zastánce značky nejsem, aby bylo jasno. Až se mi to začne srát a haprovat třeba servis, klidně budu hanět a lamentovat a klidně pak, pokud nebude chyba napravena, i shánět jinou značku motorky, klidně KTM, protože se mi zase až na detaily i líbí a hlavně ten jízdní projev LC8 jak jsem psal (jezdíme nejčastěji společně s bráchou a kamarádem - SA1190 a SA1290). Zatím ale nemám důvod.

Navíc jste se do mě pustili, že 0,1 - 0,2ltr oleje je pro Vás neakceptovatelný a tak dále a pak jsi schopný v příspěvku č.38457 napsat "Ono při dnešních intervalech výměny (u KTM 15tis, u Ducati myslím stejně) to při spotřebě oleje 0,2l/1000km znamená 3 litry mezi výměnami a to jsou cca 3/4 celé náplně. Takže litr mezi výměnami beru taky v pohodě, jenže to se pohybujeme někde jinde. Samozřejmě normálně uvažující člověk ten olev vymění ještě jednou v polovině intervalu.".

Takže pokud tomu dobře rozumím, litr akceptuješ, ale mnou zmiňovaný 1,5ltr už je moc a neakceptovatelný?? (při výměně po 15000km, já měním podstatně dříve, takže doleji mezi výměnami do litru. Tak si v tom udělej pořádek, než začneš někoho ztrapňovat hochu .

Hele neber to tak, že jsem se naježil, urazil, zasekl nebo něco takovýho, mě takový věci fakt nerozhoděj. Nakonec si dokonce myslím, že to mám v hlavě hozený dost podobně jako Ty, taky jsi psal o nějakých mouchách na KTM a přesto sis jí koupil a jsi s ní spokojený a máš ji rád. A tak to je správně a dobře, myslím totiž, že to tak je s každou motorkou, vždy něco odpouštíš nebo neřešíš a když už to není technický problém, jako třeba ten olej, tak je to třeba nevhodnost k nějakému jinému účelu, než k jakému ji hlavně používáš (myslím třeba cestovní enduro a jeho použití na třeba blbnutí na asfaltu kolem komína například). Prostě děláme kompromisy a jde jen o jedno - aby se nám motorky líbily, abychom vyčistili hlavu a měli je rádi, ne? Tak to neber jako kritiku, jen jsem musel reagovat, když o mě někdo něco píše a není to až tak pravda používá mě jako argument pro svou při (ve Tvém případě se Zmulinem )

A Zmuline díky, Ty jsi mě asi pochopil, jak jsem to myslel a zastal jsi se mě, stejně jako Frennky.
Čau
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist