kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nevím co vám připadá normální, ale aby mi motorka za půl mega žrala olej, tak to bych kurva řešil. To samý u auta a víme, že takový kauzy tu byly a nejen u VWG.
Co se týká KTM - z doslechu vím, že KTM je sračka, takže čekám, že se to zastaví už zejtra nebo pozejtří, že z toho bude chcát volej i přes displej, řetězem dostanu přes tlamu a radši s sebou povezu kanystr vody abych to uchladil. To je prostě KTM. A stejně bych si toho Monstra nekoupil a vůbec ne kvůli nějakýmu potenciálnímu žraní voleje nebo jiným závadám, ale proto, že SD je po všech stránkách lepší motorka. Pro mě to tak je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A i jsem snad psal, že samozřejmě by bylo lepší a správně, kdyby to nebralo nic, s tím souhlasím. Jen to beru jako realitu. Vy jste se do mě pustili s "PETTA", co že to jsem za asi pitomce, když to akceptuji a že se snad někomu tady vysmívám nebo co, což není pravda. Myslel jsem, že fóra jsou od toho, aby se tu sdělovali různé zkušenosti a rady a ne aby se jen plkalo o tom, co kde "kdo slyšel" a "známý říkal" a podobně. Myslím, že je dobrý si na fóru i normálně pokecat o blbostech, ale je taky dobrý, když je to sem tam proložený i něčím užitečným, ze skutečné reality. A zas takový zastánce značky nejsem, aby bylo jasno. Až se mi to začne srát a haprovat třeba servis, klidně budu hanět a lamentovat a klidně pak, pokud nebude chyba napravena, i shánět jinou značku motorky, klidně KTM, protože se mi zase až na detaily i líbí a hlavně ten jízdní projev LC8 jak jsem psal (jezdíme nejčastěji společně s bráchou a kamarádem - SA1190 a SA1290). Zatím ale nemám důvod.
Navíc jste se do mě pustili, že 0,1 - 0,2ltr oleje je pro Vás neakceptovatelný a tak dále a pak jsi schopný v příspěvku č.38457 napsat "Ono při dnešních intervalech výměny (u KTM 15tis, u Ducati myslím stejně) to při spotřebě oleje 0,2l/1000km znamená 3 litry mezi výměnami a to jsou cca 3/4 celé náplně. Takže litr mezi výměnami beru taky v pohodě, jenže to se pohybujeme někde jinde. Samozřejmě normálně uvažující člověk ten olev vymění ještě jednou v polovině intervalu.".
Takže pokud tomu dobře rozumím, litr akceptuješ, ale mnou zmiňovaný 1,5ltr už je moc a neakceptovatelný?? (při výměně po 15000km, já měním podstatně dříve, takže doleji mezi výměnami do litru. Tak si v tom udělej pořádek, než začneš někoho ztrapňovat hochu .
Hele neber to tak, že jsem se naježil, urazil, zasekl nebo něco takovýho, mě takový věci fakt nerozhoděj. Nakonec si dokonce myslím, že to mám v hlavě hozený dost podobně jako Ty, taky jsi psal o nějakých mouchách na KTM a přesto sis jí koupil a jsi s ní spokojený a máš ji rád. A tak to je správně a dobře, myslím totiž, že to tak je s každou motorkou, vždy něco odpouštíš nebo neřešíš a když už to není technický problém, jako třeba ten olej, tak je to třeba nevhodnost k nějakému jinému účelu, než k jakému ji hlavně používáš (myslím třeba cestovní enduro a jeho použití na třeba blbnutí na asfaltu kolem komína například). Prostě děláme kompromisy a jde jen o jedno - aby se nám motorky líbily, abychom vyčistili hlavu a měli je rádi, ne? Tak to neber jako kritiku, jen jsem musel reagovat, když o mě někdo něco píše a není to až tak pravda používá mě jako argument pro svou při (ve Tvém případě se Zmulinem )
A Zmuline díky, Ty jsi mě asi pochopil, jak jsem to myslel a zastal jsi se mě, stejně jako Frennky.
Čau