paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.7.2018 v 12:15 | Nahoru | #1
ani ne.. 1078 jeste jede, ale 1090 je fakt hodna a tezka.. Obecne ty vsechny velky brutale jsou tezky. Servis po 6000 km olej, po 12 ventily, to by melo byt stejny s 800. Ted jsem videl video, upravili dragstera RR, svody, lauf, jednotka, prepracovanej airbox, 148 koni na zadnim. To uz musi jet.. se placni pres kapsu a vezmi Super Duka 1290R, sedi se pohodlne, jede to az moc a na design si zvyknes..

Jinak ta 1078 je na ty nadrzi divne poskrabana. Verim, ze je to ted to jediny, co tam je, ale pochybuju, ze to neni opravovany. Tipuju celej bok..

Naposledy editováno 04.07.2018 12:41:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.7.2018 v 12:47 | Nahoru | #2
Petta> V zásadě je mi to asi jedno, jestli je to dobře opravený a né polepený na prodej... ptal jsem se ho (specielně na chladič ) a říkal že krom tý nádrže tam nic není.
Pádový čidlo to má, ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist