globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.4.2018 v 08:18 | Nahoru | #1
Kolik je rozdíl na té sadě? Vyplatí se to za tu "nejistotu"? Taky jsem kupoval jeté gumy z okruhu, starší kusy a "přežilé" modelové řady a když jsem zkusil novou sadu, tak to už asi neudělám... Ten vývoj jde strašně dopředu, tak proč si to nedopřát a s tím i spojenej pocit sucha a bezpečí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.4.2018 v 08:48 | Nahoru | #2
z.a.j.o.c.h> Pokud to byly slicky, tak tam je to ještě trochu jinak. Ty gumy jsou dělané jen na pár zahřívacích cyklů a podle hloubky "vzorku" se opotřebení nedá tolik poznat. To je i jeden z důvodů, proč se na slicky doporučuje používat nahříváky - minimalizuje se tím počet zahřívacích cyklů.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.4.2018 v 11:34 | Nahoru | #3

z.a.j.o.c.h píše: Kolik je rozdíl na té sadě? Vyplatí se to za tu "nejistotu"? Taky jsem kupoval jeté gumy z okruhu, starší kusy a "přežilé" modelové řady a když jsem zkusil novou sadu, tak to už asi neudělám... Ten vývoj jde strašně dopředu, tak proč si to nedopřát a s tím i spojenej pocit sucha a bezpečí



vidím to stejně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist