kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Se nechcu nikeho dotkut ale kupit 959 a bastlit to cinou a ""nejaku trubku" a nejak to doladit je chujovina. Ne ze by to neslo, ale bude to stat love cas mrdani objevovani ameriky a nakonec picuzryzu. Nemluve o celkovem efektu. Jinak RP jakozto Robert je odbornik 1A ale to taky znamena ze to je za penize. Kor kdyz budes prvni jakoze nejspis s 959 budes. Nejsou pripravky vykresy atd. Dekat pocitej s dokladem tak 8-10litru. Za par papiru Ti to naohyba enom nejaky lulda v dilne po smene ale taky enom tak "nejak". Prinos samotne koncovky je vetsinou o nicem. Maximalne odlehceni plus zvuk a mensi akumulace tepla. S katem pryc napr u nekolika mych bmw mam nejlepsi mozne zkusenosti ale full ooen to bylo dole nervozni. Tah jak pica ale pri konstantni rychlosti 50-60 nervozni jak zbicovany pitbul na voditku.
To co pises dava smysl, ale pokud koncovka nema az takovy vliv (cina vs znackova), tak soudim ze hlavni gro je ve svodech (pokud se bavime o HW a ne SW) A pak tedy je az takovy problem udelat kopii mezikusu ala akrapovic? Samozrejme nevim zda ta alrap “trubka” (daval jsem na ni odkaz) nema jeste neco v sobe uvnitr, co neni videt. Ale pokud nema, tak dle meho je to jen kus obycejne nerezove trubky za par korun a ne za 420€. Ostatne jako mnoho veci na motorky. Viz prepalene ceny za drzaky SPZ, padaci protektory, zrcatka s homologaci, atd
Naposledy editováno 22.03.2018 21:49:10