paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.3.2018 v 16:45 | Nahoru | #1
Rozdíl 7,25 kg...a vůbec se mi po zvuku originálu nestýská

E: A rozdíl ve výkonu a krouťáku nepoznám, protože to nejelo ani s originálem

Naposledy editováno 22.03.2018 16:54:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.3.2018 v 18:11 | Nahoru | #2

Frennky píše: ...a vůbec se mi po zvuku originálu nestýská



ja uz sem prd motorkar, asi jezdim moc na kole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.3.2018 v 18:15 | Nahoru | #3
Frennky> Japonci to mají se zvukem trochu jinak,tam je to zase extrém. Tam je sériový výfuk nastaven pro běžné používání ve městě,do podzemních garáží a na brzké ježdění do práce a poslední,s čím chtějí komplikovat prodej jejich motorek je jejich hluk. Každý japonec potřebuje laďák
Když jezdila moje polovička se svojí Yamahou XJ6 za mnou s Tuonem s GPR-kem ,tak mi říkala,že nikdy neslyšela motor,jen poznala podle otáčkoměru,že je nastartovaná


Naposledy editováno 22.03.2018 18:18:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist