kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
http://www.elefantad...engine_upgrades.html
Tady vidím nějaký sady, u některejch položek vidím dva kusy. Asi když se na dvou ventilech sejde stejný rozměr. Takže sada je na jedno seřízení. Půlkroužky jsem neviděl. Počítám že se půlkroužek vymačká(spotřebák). Zavírací a otevírací podložka má jakou životnost.
Pesoun píše: Cagiva elefant 900
http://www.elefantad...engine_upgrades.html
Tady vidím nějaký sady, u některejch položek vidím dva kusy. Asi když se na dvou ventilech sejde stejný rozměr. Takže sada je na jedno seřízení. Půlkroužky jsem neviděl. Počítám že se půlkroužek vymačká(spotřebák). Zavírací a otevírací podložka má jakou životnost.
Pokud se nějak blbě nevymačká tak nekonečnou... v servisech ty podložky v sadě točej ...jednu vyndaj, nechaj si jí a druhou ti daj. Vůle se samozřejmě měřej s novejma půlkruhama - tam bývá největší rozhoz- jak píšeš, spotřebák. Dříky, vahadla a vačky už z výroby na sebe sedaj s dost velkýma rozptylama...málokdy se asi stane aby dvě motorky potřebovaly stejný podložky. Krom toho po pár desítkách tisíc se ventily asi zaklepou a hejbe se to. Já to dělal na dvouventilu už 2x bez potřeby změny podložek - jen jsme je proházeli a některý zabrousili o 0,05-0,1 ...a stačilo
Naposledy editováno 13.03.2018 15:04:40