globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.1.2018 v 14:34 | Nahoru | #1
Zkoušel někdo z vás KTM 1290 superduke GT? Vím, že to není italka, ale je to pořád evropanka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2018 v 17:20 | Nahoru | #2

dakarista píše: Zkoušel někdo z vás KTM 1290 superduke GT? Vím, že to není italka, ale je to pořád evropanka



Já jel na SUPERDUKOVI do Luhačovic a zpátky a pak ještě jednou po městě a okolo Vsetína. Předpokládám, že to bude hodně podobný, to GT. V prvé řadě je to opravdu schopná cestovní motorka. Nedá se to moc stavět třeba proti Tuounu. KTM není vyslečený superbike! Posez na něm ( i na R i na GT) je hodně podobný tomu na Multistradě. Připomínalo mit spíš velké supermoto, než power nakeda, jak všude píšou. Každopádně je to ohromě schopný strojek. Dovedu si na něm představit objet zeměkouli. Je to pohodlný, uvolněný a vlastně i hodný a poslušný stroj, když člověk neblbne a netlačí na pilu. Myslím si, že verze GT bude svým chováním podobná. Asi na tom nebude tolik foukat, ale snad mu neubrali tu jeho živočišnost. Motor je nukleární reaktor. Jede to strašně a pořád. Ale jen když člověk chce. Elektronika to zase všecko pořeší a umí z SDK udělat koloběžku do města. Až v režimu sport, nebo jak se to jmenovalo, kdy šlo na zadní kolo všech 170HP bylo znát, že podvozkově ta motorka prostě přestává stíhat. Zadek pumpoval, řidítka se kvedlaly, předek se potápěl a motorka nebyla stabilní a pevná. Ale to se bavíme o extrémním kravení a snažení, zahnat vévodu do úzkých. Většina user friendly uživatelů nebude na šasi kafrat a bude jim to asi vyhovovat. Myslím si, že jako cestovní mašina to bude super svezení. Asi o dost zábavnější než na bachratém GS, nebo na čtyrválcové Kawasaki Veyrys 1000 a myslím si, že je to skvělá konkurence i pro Multistradu. Co se týče agregátů, můžou si podat ruku. KTM jede ještě o chlup víc. Ve čtyřválci bych to viděl na BMW S1000XR, jako podobně koncipovaný univerzál z evropy. Stejně zábavný, stejně rychlý. V MOTOCYKLU 1-2/2018 je test na 50tis.km a pomeranč z něj vyšel v zásadě jako vítěz. Takže ani větších porcí km bych se vyloženě nebál. Za mě jo. SDK GT bude dobrá volba..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist