kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Na kolech usetris sotva kilo, aspon takovy byl rozdil mezi kovanyma a obycejnyma na ducati. Jiste, ze ubrat 5 kg na urovni nadrze by bylo lepsi, ale 5 kilo je dost a v obrovskych rychlostech, ze kterych na okruhu tuono casto brzdi, to bude znat. Bohuzel na dilech, ktery ovlivni teziste, tam se setri spatne a za obrovsky castky. Ram, kyvka, podsedlovka a vsemozny dily z hliniku, ktery jsou frezovany a vsude mozne vybrany a vyvrtany. Tohle je cesta, jak usetrit dost kilo za "par"penez. Ale karbonovy kola jsem na tuono videl, i rozsmelcovany na okruhu..
U Tuono 2008 dělal rozdíl na kolech přes 5kg. U V4 jsou ty kované ještě lehčí