paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2017 v 13:06 | Nahoru | #1
Franco82> Myslím ze Corsaro je, jak jsi to správně trefil hodně bezprostřední a nic podobného už se asi dnes nedělá. Tady je ještě jízdní režim ovládán rukou uživatele. Jestli je to správně nebo ne, o tom se dá bavit. Já vždycky jezdil na starých mrdkách bez elektroniky ale něco moderního mě láká fest. Asi si člověk musí zkusit všechno, všechno má svoje pro a proti. Ideál je možná vlastnit oboje

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2017 v 13:32 | Nahoru | #2
Jindřej> souhlas, ma to svoje pro i proti. Ja nehonim casy a chci si to co nejvic uzit. Takze me corsaro vyhovovalo uplne nejvic. Je zase ale pravda, ze kontrola trakce nebo abs muzou nekdy zachranit krk. Nakonec jsem vlastne asi diky absenci abs ale dopadnul lip, nez by mohlo byt s nim. To je ale jenom vyjimka potvrzuji pravidlo.
Pro me je podstatny jak motorka cuka pri pridani nebo ubrani plynu, jak vypada a taky je zasadni zvuk, co se line z koncovek. To ze to musi dobre fungovat je vec samozrejma
To ze bych na japonsky sestce s polovicnim objemem byl asi rychlejsi me vlastne nikdy ani netrapilo.
Mas pravdu v tom, ze zkusit se ma vsechno. Me to treba ujistilo v tom, ze corsaro je pro me idealni volba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist