paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2017 v 12:59 | Nahoru | #1
t_freedom> Ted moc nechapu. Jako ze vy slidujete bez pouziti predni brzdy a proste jen pred zatackou podradite o dva kvalty dolu a jedete do zatacky se zablokovanym zadnim kolem? Nebo jak je to mysleno? Ja vidim v antihoppu jasnou vyhodu v tom, ze i kdyz nejsem chirurgicky presnej na spojce, tak muzu najet zatacku ve slusnym slidu a v urcitem typu zatacek byt rychlejsi. Bez antihoppu je velice snadne pustit spojku o kapku vic a tim zadni kolo zablokovat, coz je ve vsech smerech pomalejsi a nebezpecnejsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2017 v 14:29 | Nahoru | #2

PetrS píše: Bez antihoppu je velice snadne pustit spojku o kapku vic a tim zadni kolo zablokovat, coz je ve vsech smerech pomalejsi a nebezpecnejsi.



Ale je to větší prdel, a o to tady jde především

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2017 v 15:21 | Nahoru | #3
PetrS> tohle mě zajímá, zkouším to neustále zdokonalovat.. Používáš při tom také současně zadní brzdu, kterou kolo lehce zpomalíš a pak si hraješ se spojkou?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist