kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kubik.simik píše: Zdravím všechny diskutující. Jsem pevně rozhodnut pro pořízení Monstera. Konkrétně model S4r, ale nějak nevím, kromě roku výroby, původu motoru a výkonu, jestli je nějaký další rozdíl mezi modely starší S4R a novější S4R testastretta? A je nějaký rozdíl v servise těchto 2 motorů? Prosím, kdo má zkušenosti, či o tomto ví nějaké užitečné info, zda by byl té dobroty a napsal mi je sem?
Předem mnohokrát děkuji a ať vám to jezdí bez poruch a nehod
Testastretta je novější generace a nástupce staršího desmoquattra,starý modely S4R 03-05 s motorem desmoquattro - první čtyřventily vodou chlazený koncepčně z modelů 851, 888, 916, ... 996 je pak motor starýho S4R, testastretta je z modelů 998 a 999, a od 06 do 08 byl v Monsterech S4R a S a dělá kromě zvuku (můj názor) a spotřeby všechno líp než starý desmoquattro, servisně je i malinko levnější, nesundavaj se při ventilech hlavy....V brzdách podle mě docela rozdíl, v rámu tolik ne, výkon o pár koní vyšší, samo ve prospěch testastretty. Při výběru asi důležitý, jak je na tom kterej kus. Servisně jsou čtyřventily asi náročnější, ale oba modely maj svoje velký kouzlo a stojej za majetnictví, osobně na ně nedám dopustit.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tenhle kousek se mi líbí. Prosím Te, ne, že bych to měl jak řešil, ale za kolik se s tím dá jezdit při normální jízdě v provozu?