paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.7.2017 v 14:56 | Nahoru | #1
Mate nekdo zkusenosti s mensim retezovym koleckem (14zubu) na M1100S?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.7.2017 v 15:19 | Nahoru | #2

zelva0007 píše: Mate nekdo zkusenosti s mensim retezovym koleckem (14zubu) na M1100S?



je lepsi dat vetsi rozetu - nechat si to na cas vymeny retezovky. maly kolecka hodne namahaj retez - mensi zivotnost retezovky, taky to casto hodne opotrebovava ty kluzaky na kyvce...
tzn radeji +3 na rozete, nez -1 na kolecku....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.7.2017 v 19:33 | Nahoru | #3

zelva0007 píše: Mate nekdo zkusenosti s mensim retezovym koleckem (14zubu) na M1100S?



mám 14z na Monstrovi S2R 1000 (místo 15z) a pocit je přesně jak psal Petta....mě to vyhovuje..200km/h na cílovce v Brně dá, a to nemám žádný větrný štítek - takže aerodynamika cihly ... Zadní kyvku domlácenou od řetězu nemám, ale jak mi psali předtím kluci - je asi lepší přidat 2-3 zuby vzadu na rozetě. Jinak řetěz může být pak víc namáhán...uvidím až najedu větší porci km, zatím mám od výměny cca 2500km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist