kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Mate nekdo zkusenosti s mensim retezovym koleckem (14zubu) na M1100S?
je lepsi dat vetsi rozetu - nechat si to na cas vymeny retezovky. maly kolecka hodne namahaj retez - mensi zivotnost retezovky, taky to casto hodne opotrebovava ty kluzaky na kyvce...
tzn radeji +3 na rozete, nez -1 na kolecku....
zelva0007 píše: Mate nekdo zkusenosti s mensim retezovym koleckem (14zubu) na M1100S?
mám 14z na Monstrovi S2R 1000 (místo 15z) a pocit je přesně jak psal Petta....mě to vyhovuje..200km/h na cílovce v Brně dá, a to nemám žádný větrný štítek - takže aerodynamika cihly ... Zadní kyvku domlácenou od řetězu nemám, ale jak mi psali předtím kluci - je asi lepší přidat 2-3 zuby vzadu na rozetě. Jinak řetěz může být pak víc namáhán...uvidím až najedu větší porci km, zatím mám od výměny cca 2500km.