kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: assassin> OK, tak já ještě vydrží, za kolik by bylo a uvidíme, přestalo to vrzat tak už tolik nespěchám...
když jsem to zběžně procházel, tak jinde je dost populární nahradit ten tlumič nějakým z jinýho modelu, myslím R1? S tím že pružina zůstává tak jako u těch aftermarket. Možná to by byla cesta. Osobně se mi to moc nelíbí, i kdybych tam dal tlumič z jinýho modelu, stejně bych měl snahu ho vylepšit a ve výsledku by pro mě byl levnější tlumič třeba od maxtonu kterej je mi sympatickej, i když docela drahej. Nicméně bylo by to určitě zlepšení i tak.
Naposledy editováno 24.03.2017 20:17:50
Stev píše: když jsem to zběžně procházel, tak jinde je dost populární nahradit ten tlumič nějakým z jinýho modelu, myslím R1? S tím že pružina zůstává tak jako u těch aftermarket. Možná to by byla cesta. Osobně se mi to moc nelíbí, i kdybych tam dal tlumič z jinýho modelu, stejně bych měl snahu ho vylepšit a ve výsledku by pro mě byl levnější tlumič třeba od maxtonu kterej je mi sympatickej, i když docela drahej. Nicméně bylo by to určitě zlepšení i tak.
no jo, jenže to je právě ono, z R1 to není dost Racing Tunning