paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 20:57 | Nahoru | #1
Já právě čet nějakej českej test,kde tušim tenkrát psali,že to má jinou jakoby cestovnější mapu se silnějším středem a navrchu dřív nic.Zkusim najít

Edit: jo tak asi takhle:
http://www.motocykl-...ni-corsaro-1200-avio

Naposledy editováno 06.10.2016 21:00:16

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 22:21 | Nahoru | #2

zmulin píše: Já právě čet nějakej českej test,kde tušim tenkrát psali,že to má jinou jakoby cestovnější mapu se silnějším středem a navrchu dřív nic.Zkusim najít

Edit: jo tak asi takhle:
http://www.motocykl-...ro-1200-avio [/quote]

Podle mě je to rozdíl v mapách, respektive jen v jejich verzích. Veloce jezdilo ze začátku na dost divoký mapě (on/off-odtud pramení určitě velká část démonizace Corsara), Avio vylezlo později a mělo už z výroby odladěnou mapu. Tuhle odladěnou mapu ale časem dostalo i Veloce, byla to snad i součást svolávačky. A poslední mapa, kterou já mám už z fabriky je docela na pohodu. Samozřejmě s přihlédnutím k tomu, že sedíte na podčtvercovým dvouválci krapet většího objemu, kde prostě nemůže být přechod žádnej samet.

Naposledy editováno 06.10.2016 22:23:36

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist