kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin: ciste po meste jsem nadrz jeste nevyjel, ale moje D5 (novejsi verze nez ma freedom, s dpf), ale ja se na 6 nedostanu ani klidnou jizdou na dalku... ted jsem jel za kamaradem na sumavu a on tahl karavan, takze asi nejvic na spotrebu jak jsem kdy jel a podle palubaku 6l/100 , ale ten mi obvykle 0,5-1l keca...
jinak jezdim kombinaci 8-9l, ale je fakt ze treba dalnici jezdim pomerne rychle, vypozoroval jsem ze jizda na spotrebu vs "co to jede" je max 2l rozdil, takze nema smysl jezdit pomalu
tifone: jo tak to uz tak pekny neni :) muj bejvalej sluzebni smax doted jezdi, ma 400tis a menila se tam jednou naka hadice k turbu a neco na dpf... i to volvo co pomlouvam ma jen menene klapky v sani a EGR
I proto, jak tu píšeš ty, že výkyvy těžký nohy a úsporný jízdy jsou někdě kolem 1- 1,5l (u mě, D5) ...když jsem jezdil v německu měl jsem kOktávku 77PD... a tam jsem po městech jezdil fakt málo a po dalnicích ti spotřeba vlivem kolony, nebo toho žes jel o 20km/h víc jak obvykle neudělá skoro nic...
Spotřeby mi vycházely stabilně stále 6,2 (s rozptylem 0,2) ... ve chvíli kdy jsem bral plnou v ČR a dal třeba Fuldu a zpět...jel jsem vždy za 6,5 - 6,7 ... resp. vždycky na českou naftu to šlo do plusu a s větším výkyvem něž kdy jindy kvůli noze...
Stejně jako jsem se starší D5kou jezdil chvilku na ONO naftu... asi 4-5tankování...křivka grafu skočila o 0,3-0,4 nahoru a tam oscilovala každý tankování ...když jsem začal zase brát u "renomovaných značek" ...spadla o to samý a zase oscilovala... není to asi přesný a exaktní měření...ale určitá vazba tam je vidět