globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.9.2016 v 21:39 | Nahoru | #1

DoktorARO píše: Hosi kdyz uz to je o tech prisadach do aut - mam nove 330d, stary motor, vse slape luxusne a auto si necham co pujde - ma smysl neco prilivat teda?olej menen co 10-15tis a takhle budu pokracovat..nejake fundovane napady jen....



Ono to zní jako klišé, ale je hlavně potřeba brát dobrou naftu. I když v Čechách je "skoro" problém ji koupit. Není od věci brát prémiového naftu, i když i Shell svého času chytili při tom, ze místo V-Poweru prodávali normální jakost.

V Německu na normální naftu bere firemni ML nebo Q7 vždy o 1-2l méně jak u nás a to se jede jiným tempem.

Problémy se vstřikovaci, čerpadly se týkají hlavně východní Evropy. Na západě to není až takové téma.

Já jsem braval na Aralu. Ten z českého trhu odešel kvůli nekorektnosti trhu. Ze stejného důvodu zvažuje odchod OMV.

Teď bereme na Shellu na ověřené pumpe. Na autech se vysralo kde co, ale problém související s palivem jsme neřešili.

Soused děla na nějaké drahé dieselové vrtné soupravě a ti si vozí naftu z Francie. Smutné.

Naposledy editováno 14.09.2016 21:58:50

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.9.2016 v 22:05 | Nahoru | #2
cibus> Není to tak dávno, co jsem zrovna tady našel link na nějaký automagazín, kde si nechali udělat rozbor velké většiny benzínu a nafty (včetně pár vzorků z Německa) a paradoxně zrovna ty vzorky z Německa na tom byly skoro nejhůř. Pokud si to pamatuji dobře, tak ale ani jeden vzorek nebyl pod hranicí norem.

Co se týče MO, dostal jsem na něj doporučení od okruhářů a rozdíl téměř neznatelný, ale předtím tam byl jiný "top" olej, takže těžko soudit. Najedu ale tak málo km, že těch pár stovek rozdílu mě za lepší olej nevytrhne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist