kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Hosi kdyz uz to je o tech prisadach do aut - mam nove 330d, stary motor, vse slape luxusne a auto si necham co pujde - ma smysl neco prilivat teda?olej menen co 10-15tis a takhle budu pokracovat..nejake fundovane napady jen....
Ono to zní jako klišé, ale je hlavně potřeba brát dobrou naftu. I když v Čechách je "skoro" problém ji koupit. Není od věci brát prémiového naftu, i když i Shell svého času chytili při tom, ze místo V-Poweru prodávali normální jakost.
V Německu na normální naftu bere firemni ML nebo Q7 vždy o 1-2l méně jak u nás a to se jede jiným tempem.
Problémy se vstřikovaci, čerpadly se týkají hlavně východní Evropy. Na západě to není až takové téma.
Já jsem braval na Aralu. Ten z českého trhu odešel kvůli nekorektnosti trhu. Ze stejného důvodu zvažuje odchod OMV.
Teď bereme na Shellu na ověřené pumpe. Na autech se vysralo kde co, ale problém související s palivem jsme neřešili.
Soused děla na nějaké drahé dieselové vrtné soupravě a ti si vozí naftu z Francie. Smutné.
Naposledy editováno 14.09.2016 21:58:50
Co se týče MO, dostal jsem na něj doporučení od okruhářů a rozdíl téměř neznatelný, ale předtím tam byl jiný "top" olej, takže těžko soudit. Najedu ale tak málo km, že těch pár stovek rozdílu mě za lepší olej nevytrhne.