kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je ve zkratce všechno co bych dneska dělal s vtr Nejdůležitější je podvozek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: ty kokso, ten tlumič je skoro za půlku tý motorky
EE: a z brejlema celá
Naposledy editováno 02.09.2016 12:48:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: D-fens> novej zadní tlumič Nitron s nastavením výšky, nový cartridge a pružiny v předních vidlích, nový frézovaný spodní brýle, nový nastavitelný řídítka (širší a nastavitelnej úhel), brzdy z CBR954, řetěz 520 s alu rozetou 16/43, odlehčenej setrvák, laďáky a uprava směsi.
To je ve zkratce všechno co bych dneska dělal s vtr Nejdůležitější je podvozek.
Hele, jakou má ten Nitron stavitelnost?