paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 12:33 | Nahoru | #1
D-fens> novej zadní tlumič Nitron s nastavením výšky, nový cartridge a pružiny v předních vidlích, nový frézovaný spodní brýle, nový nastavitelný řídítka (širší a nastavitelnej úhel), brzdy z CBR954, řetěz 520 s alu rozetou 16/43, odlehčenej setrvák, laďáky a uprava směsi.

To je ve zkratce všechno co bych dneska dělal s vtr Nejdůležitější je podvozek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 12:38 | Nahoru | #2
Stev> děkuju za přehled úprav

E: ty kokso, ten tlumič je skoro za půlku tý motorky

EE: a z brejlema celá

Naposledy editováno 02.09.2016 12:48:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 10:28 | Nahoru | #3

Stev píše: D-fens> novej zadní tlumič Nitron s nastavením výšky, nový cartridge a pružiny v předních vidlích, nový frézovaný spodní brýle, nový nastavitelný řídítka (širší a nastavitelnej úhel), brzdy z CBR954, řetěz 520 s alu rozetou 16/43, odlehčenej setrvák, laďáky a uprava směsi.

To je ve zkratce všechno co bych dneska dělal s vtr Nejdůležitější je podvozek.



Hele, jakou má ten Nitron stavitelnost?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist