paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 22:43 | Nahoru | #1
assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 23:03 | Nahoru | #2

spajazacatecnik píše: assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...



Jasny ze pustim brzdy o trochu driv a taky nejsem zadnej extra rychlik, mam spoustu zlozvyku z takovyho toho samodomo uceni na krapech typu jawa/cz...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:17 | Nahoru | #3
spajazacatecnik> Když dám okruhovky gumy,tak brzdím kdykoliv v náklonu. Jasně tedy, že citlivěji,než když jedu rovně. Nerovná to motorku,ani nemá tendenci jít do smyku.
To bych si na obyč gumách až tak netroufnul. Nesjem nějakej extra okruhový rider,ale v tomto alespoň gumy pomáhají,když to netrefím před zalomením,nebo když mi tam vlítne nějaký debil vnitřkem.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:44 | Nahoru | #4

spajazacatecnik píše: assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...


Kdyz budes brzdit jen pred zatackou, bude to odchazet predni guma driv a bude mit plochu. Chce to zkouset poustet brzdy lehce do vinglu. S tvym pocitacem to pujde lehceji. Vahu prenest soucasne s polozenim masiny..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist