paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.7.2016 v 22:18 | Nahoru | #1
Jinak k diskuzi S4RS vs Corsaro si myslím, že v origo a správném stavu bude působit Corsaro trochu brutálněji než S4RS. Převodovky mají obě motorky poskládaný jinak a je třeba se bavit o konkrétním kvaltu, protože ostatní na tom budou zase jinak. Ale pokud vezmu třeba čtyřku, tak na tu točí Monster cca jenom o 8 procent víc. Navíc krouťák Corsara je posazený mnohem níž.

Pregnantní ilustrace neboli modelový příklad:
Jedu na Corsaru na čtvrtý převodový stupeň v oblasti maximálního krouťáku (120Nm, 6500ot/min), tak si to valím 145 km/h a mám k dispozici cca 110 koní.
U S4rs v té samé rychlosti to znamená oblast ještě před vrcholem momentové křivky (cca 97Nm, 7000ot/min) a k dispozici je cca 95 koníků.

Na jiné kvalty to může být krapet jinak jedním i druhým směrem. Při normálním používání i středních otáček by Corsaro mělo mít navrch (S4RS jsem nejel). Pokud se bavíme o zrychlení 0-top, tak tam průběh už nehraje takovou roli točí se jen ve vršku. Tam pak pojedou asi +- stejně. Corsaro má benefit v objemu a krouťáku, S4RS je zase krapet lehčí a má přeci jen trošku lepší masku co se týče aerodynamiky.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.7.2016 v 22:43 | Nahoru | #2

Franco82 píše: Jinak k diskuzi S4RS vs Corsaro si myslím, že v origo a správném stavu bude působit Corsaro trochu brutálněji než S4RS. Převodovky mají obě motorky poskládaný jinak a je třeba se bavit o konkrétním kvaltu, protože ostatní na tom budou zase jinak. Ale pokud vezmu třeba čtyřku, tak na tu točí Monster cca jenom o 8 procent víc. Navíc krouťák Corsara je posazený mnohem níž.

Pregnantní ilustrace neboli modelový příklad:
Jedu na Corsaru na čtvrtý převodový stupeň v oblasti maximálního krouťáku (120Nm, 6500ot/min), tak si to valím 145 km/h a mám k dispozici cca 110 koní.
U S4rs v té samé rychlosti to znamená oblast ještě před vrcholem momentové křivky (cca 97Nm, 7000ot/min) a k dispozici je cca 95 koníků.

Na jiné kvalty to může být krapet jinak jedním i druhým směrem. Při normálním používání i středních otáček by Corsaro mělo mít navrch (S4RS jsem nejel). Pokud se bavíme o zrychlení 0-top, tak tam průběh už nehraje takovou roli točí se jen ve vršku. Tam pak pojedou asi +- stejně. Corsaro má benefit v objemu a krouťáku, S4RS je zase krapet lehčí a má přeci jen trošku lepší masku co se týče aerodynamiky.



jsem se podíval a vypadá to že corsaro má ještě kratší zpřevodování než s4rs, takže to asi bude trochu jinej pocit ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.7.2016 v 23:05 | Nahoru | #3
Franco82> ty teorie jsou ale většinou praxí překonány. to co píšeš platí možná v motogp, ale na tech našich autodromech je to ve vysledku jinak. První je ten, co se min bojí
Takže islamisté

Naposledy editováno 27.07.2016 23:07:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist