kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: jestli maj srovnatelnou maximálku na jednotlivý stupně, tak krouťák na kole bude taky +/- podobnej.
v pripade ze corsaro toci o cca 20procent min resp. ma o 20procent delsi prevody....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: v pripade ze corsaro toci o cca 20procent min resp. ma o 20procent delsi prevody....
což je více/méně pravděpodobný, protože maximálky máme dost podobný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: v pripade ze corsaro toci o cca 20procent min resp. ma o 20procent delsi prevody....
trochu jsem to zjednodušil abych se vytáhnul před klukama Dovolil jsem si to kvůli podobnýmu výkonu.