paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.7.2016 v 09:43 | Nahoru | #1

Jindřej píše: buchar je to srašnej, to je pravda.
Hrozně mě baví, jak z toho každej sleze úplně úplně posrasnej, že je to stašně vysoký, tvrdý a nedokázal to vytočit na víc jak 6 tisíc, že už se to pak nedá uřídit



...no já nechci ... nějak rejpat...
ale nechal sem svízt na S4RSku taťku Morgieny ...kterej na Corsaru taky něco odjel ... když to nějak dolaďoval...a ten říkal, že ta 998 je prej o něco ostřejší, točivější a tahá min. stejně... tak nevím.
ale je to asi subjektivní

Naposledy editováno 27.07.2016 09:48:14

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.7.2016 v 10:11 | Nahoru | #2
t_freedom> proč rejpat, já rozhodně netvrdím že je Corsaro nejbrutálnější bajk na světě. Na S4R jsem nejel, takže nemůžu soudit.
Pár litrovejch ať už 4V nebo V2 motorek jsem ale už projel a musím říct že ten prvotní kopanec jako Corsaro nemělo asi nic.
Moje 996 (vím že to není to samé jako 998 testastreta) má průběh totálně jinej a ten motor je o hodně měkčí.
Na druhou stranu 96 KW a 103 Nm u Testastrety oproti 103 KW a 123 Nm u Corsara se mi jeví zrovna u krouťáku jako sakra velkej rozdíl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist