paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2016 v 12:26 | Nahoru | #1
každá elektronika občas zamrzne... však "windaz" jsou toho jasným důkazem...
A každej mrtvej díky podobný píčovině je stejně důležitej jako každej mrtvej, kterej by umřel díky tomu, že neumí brzdit...

to neříkám jako proti ABS...ale tohle se stát nesmí. Prostě dnes každej výrobce má milióny svých vyvinutých píčovin a já mám lehké podezření, že marketing jak si to žádá, potlačuje kvalitu a rovnost ve funkci.

Moje zkušenost s ESP v Oktávce 2008 ...kde jsem více/méně cejtil jen to, že mi to "ukradlo" plyn a s tím co mám ve Volvu (který bylo modelově na přelomu tisíciletí) je fakt zjevná... s Volvem jsem přehnal nájezd na ledu...a pod plynem jsem ulítlým zadkem projel jak se zadním náhonem driftem, kdy jsem cejtil jak to záměrně trhá a brzdí zadní kola...
Prostě když to daj na mašinu, nic podobnýho se prostě nesmí stát ...HAWK

Naposledy editováno 25.07.2016 12:37:17

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2016 v 13:23 | Nahoru | #2
t_freedom> píše se HOWGH ty HAWKu taťko
Já bych jenom neřek, že to byla chyba, nýbrž vlastnost daná tím, co má ABS dělat. Prostě v době prvotního brždění bylo kolo ještě ne úplně ve správném dotyku s vozovkou a tudíž náchylnější k prokluzu. Co považuju za chybu je, že ABS mělo tedy první prokluz třeba podchytit a následně už míň a dovolit pneu se zakousnout a vše by bylo OK - a to je dle mého dáno generací ABS (přeci jen je z roku 2011) oproti dnešním ABS, kde by to už mohlo být jiné.
Na okruhu jezdím zásadně ABS off, tam to podle mě nic nepřináší. Asi neumím brzdit jako Sršeň ale poznám, kdy už mám zadní kolo ve vzduchu a umím se tomu přizpůsobit.
Když to srovnám s autem, měl jsem Saaba Aero ještě bez ESP, měl pouze protiprokluz ASR. Když to srovnám s novodobým ASR, tak nebe a dudy - v Saabu to při prokluzu prostě hrubě ubralo plyn, až nepříjemně moc, kdežto dnešní ASR je mnohem sofistikovanější - mluvím o současné produkci např. VAG (i bez XDS aby mě nekdo nechytal za slovo)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist