kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: A kterej jinej?
Už mám z těch otvíracích, zavíracích, horizontálně vertikálních seřizovacích a limitních hodnot pomotanou palici. Navíc jsem měřil otvírací vůli a zavírací vůli a přitom to chtělo měřit pod otvíracím vahadlem bez zatížení zavíracího a se zatížením. Teoreticky by to šlo sečíst ale...No raději to před objednáním podložek ještě dneska přeměřím.
když to děláš s motorem venku...ještě to jde... my jsme měli sundaný hlavy, tak to je úplnej lačes.
Ale pod zavírací vahadlo skoro nic nestrčíš - krom toho je tam 0- 0,05 ...a tuhle měrku někam cpi ? ... no je to prdel...ale taky jsem načítal přes otvírání a jen zkusmo ověřoval jestli má 0,05ka možnost tam vlízt.
Prostě si jen změříš otvírací vůli a pak zatlačíš zespoda na vahadlo zavírací a znovu - myslím, že docela přesný....
No a teď si představ, že děláš čtyřventil, kde je na všechno jen třetina místa