globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2016 v 14:44 | Nahoru | #1
Chuďas899> A to je jaká verze? Chladič pryč nebo??

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2016 v 16:06 | Nahoru | #2
Petta> Jsou to svody z Full systemu. Pak je jak správně říkáš "Long mainfold WSTTK kit", což je ten samej kus železa ale cca o 15cm delší kvůli kterýmu musíš vyndat VĚTRÁK, tudíž pokud neuděláš upgrade chladiče (třeba WSBK od Feburu za 50k) tak si v provozu moc dobře nezajezdíš.

Obecně se dělají 3 verze TERMIGNONI pro 1199

1. Full system (to mám já)
2. WSSTK Long mainfold kit
3. Full TITANIUM System.... kterej je v zásadě stejnej co 1., ale je o cca dalších 1,5kg lehčí. (v součtu koncovky -2,5kg, servo cca -0,5kg a ty svody -1,5kg)

Potom ještě existuje Termignoni "front exit" kterej v zásadě nahrazuje výhody long mainfoldu........ ale je hnusnej :D No a pak je TOP WSBK Akrapovic system a ten je pánové za cenu Škoda Rapid

Zmulin: No tak takhle pokročilej nejsem No hele evidentně jsou to jenom roury, takže tam asi kaťák není Jinak mají o 1,3cm větší průměr.....

Jinak už na tom děláme :D řeknu Vám ten přední pos.....nej poslední šroubek na předním svodu to je za trest.






Naposledy editováno 21.03.2016 16:09:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist