paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.2.2016 v 19:38 | Nahoru | #1
strakon> Startování u Tuona je fakt citlivá záležitost. Baterku musím udržovat pořád v kondici. Nahodit to 2V,dá baterce fakt zabrat. Někdo si pořizuje silnější baterií,aby měli jistotu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.2.2016 v 19:49 | Nahoru | #2

JollyJoker píše: strakon> Startování u Tuona je fakt citlivá záležitost. Baterku musím udržovat pořád v kondici. Nahodit to 2V,dá baterce fakt zabrat. Někdo si pořizuje silnější baterií,aby měli jistotu..


Mít baterku cajk není nutnost jen u Tuona, ale prakticky u všech V2. A nejen to, na fárošovi sice točila, ale pokud byla slabší lehce se uchcaly svíčky. Ale je fakt, že u RSV ty starty fakt stály za prd. Vlastně i s dobrou baterkou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist