kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dodržuj jednu zásadu, vepředu vždy min. ten samej typ gumy, nebo měkčí (i v jedný sadě je směs na předek vždy měkčí) ...já osobně to teď udělám asi následovně. Na Korsiku obuju novu sadu a aktuálně dobrej zadek shodím a dojedu ho pak s přední, která vydrží dýl jak zadek z nový sady.
Než to mít neustále rozjetý napůl, tak jsem si koupil dříve předek s 4mm za pár kil a dojel s ním zadek. Pak bouchnul celou sadu novou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Frennky> Fando... ruku na srdce... ptáš se Attima a lidí co jezděj "rychle" ... co ti můžou asi povědět ?
Dodržuj jednu zásadu, vepředu vždy min. ten samej typ gumy, nebo měkčí (i v jedný sadě je směs na předek vždy měkčí)...
Hele i s rukou na srdci sjednocení pneu je OK, ne ? I pro Frantu, je úplně jedno jak jezdí, ale když mám vzadu Rosso 2, dám dopředu to samé (nebo lepší - ale proč, že). Krom toho to splňuje to cos psal dál, takže nejsme ve při