kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: drippera> A jel si Panigale??
Jenom starou (1199S) a jenom kolem komína. Ale pocity jsem z ní měl smíšený. V různých režimech se to chová podivně. Odezva na plyn (elektronickej) je děsná, stejně jako na Monsteru 1200. Jde to strašně lehce. V porovnání s RSV4, ta má sice taky potenciometr, ale máš pocit, jako by jsi lankem otevíral klapku sání! Fakt...
No a ta Panigale "dole" a vlastně i ve středu vůbec nejela! Připadalo mi to, jako bych jel na šestce, co se podání výkonu týče. Veliké zklamání. Nic, nic nic a až pak chytnou saze. Když si vzpomenu na první čtení v Motohouse, asi fakt začnu brát ty jejich žvásty s rezervou.
No a pak jsem se bavil s p.Kohoutkem (ROSSOMOTO) a ten tvrdí, že ta nová (1299) je úplně jinej svět a že to funguje už vod spoda. Rád bych tomu věřil, ale ještě jsem to nezkoušel.
No a na konec jsem nepřišel na jedinej důvod, v čem bych se měl povozit lépěji na motorce za 400 (cena slušné jeté Pani) o proti RSV (o stopade míň).
No a v taky to byla rok stará Panigale (to eSko na které jsem jel) a měla tak rezavý svody a vychcané předky (cca 6tis.km na budíku!!!) že mi vzhledem k její pořizovačce z toho bylo zle..
Naposledy editováno 21.01.2016 08:59:12