paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.9.2015 v 21:11 | Nahoru | #1

assassin píše: To jo. Ale to je jako u TL :) vypada to hrozne akcne, ale je to vlastne nectnost .... A me o tom neco rikej, ja leta tvrdil ze to je ten "charakter" a ze me bavi to krotit :D

Ale tak aspon bych toho strycfajtra zkusil to zas jo... A taky cr500 jsem jeste nemel moznost ...



No konečně jste se k tomu dobrali, že je to o charakteru Když je R4 koncepce obecně hodnější a uhlazenější než V2, tak je jasné, že pocitově pojede míň, než ucukaná V2...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.9.2015 v 21:27 | Nahoru | #2

z.a.j.o.c.h píše: No konečně jste se k tomu dobrali, že je to o charakteru Když je R4 koncepce obecně hodnější a uhlazenější než V2, tak je jasné, že pocitově pojede míň, než ucukaná V2...


Primárně to bylo o tom, že SF1098S je nezvladatelná bestie - a mě to teda tak nepřišlo, jak už jsem psal, 1100V4 je stejnou terminologií ještě větší bestie. To že V2 pod tebou chrchlá a vibruje a je to prostě kladivo je fakt (teda aspoň u nadlitrů), takže slabší povahy z toho můžou vytvořit proužek ale s tím, jak to reálně jede to má pramálo společného.
A pak začala diskuze Nm vs PS, kterou pěkně osvětlil assasin
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist