kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na předku mám nějakej Sport puk od Dunlopu, myslím ...ale teď to bude na začátek sezóny asi vycházet na novou sadu...zase po létech...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Letos na M7 se mi stalo, a ne jednou, ze na silnici na vyjezdu ze zatacky na 2ku jsem zatopil a cejtil jsem, jak ten zadek nedrží stopu a jde trochu bokem. Bylo to vzdy v zahratem stavu, ne kdyz jsem vyjel z baraku...a to nemam 180 koni ani omylem a nafoukano dle zvyklosti na silnici...Nic hroznyho, ale stalo se. Na SP se nic takovyho nestavalo. Co by se stalo na sport-touring nevim, nemam v planu je nazouvat a pri najezdu cca 5tkm na sportovni gumu nevidim uplne duvod k nakupu sport-touring.
Letosni Korsika na Streetu s Angelama GT (myslim) byla v pohode, ale jednak jsem netlacil na pilu jako obvykle a druhak to bylo na 675, takze neposilas na gumu takovej kroutak. Ta tupost ale byla znat.
A z pohledu zahrati sportovni gumy ? Pokud se bavime o soucasnych sport gumach, vubec nevidim v zahrati problem proti sport-touring pokud teda nemrzne. Tohle jsou imho myty z dob minulych. I ted kdyz vyjedu v cca 15st max, po chvili je guma na dotek tepla i na bocich.
Nicmene jinak souhlas, prave i po zkusenosti z Korsiky, ze pro mrdaly je moderni sport-touring asi best choice. Ja radsi ty lepifky abych moh pozovat pred kavarnou ) Mimochodem uz je otevrena Duba, byli jsme tam tudle s kamosem a na pumpe stal nekdo s Panigale, hustokrutej oblecek, Supercorsy SP sjety uprostred a 2cm poserpruhy