kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nainstaloval jsem ji, vyměnil kapalinu, řádně dvzdušnil, upravil páčku na řídítkách na hodnotu 1, ale pořád při jízdě trošku cítím, že to rozepínání není to co před tím. Prostě to trošičku více drhne při přeřazování a krásně je to poznat, když někde dojíždím a chci vyřadit na neutrál. Ten zbytkový moment na spojce je tam asi o trošku větší, než předtím.
Hele mám to nějak řešit? Válečky jsem viděl u hodně Ducatek, ale nevšiml jsem si, jestli majitelé mění i pumpy. Nechci si odjebat vidličky v převodovce. Zkusím ještě jednou odvzdušnit. Nějaké rady?
Naposledy editováno 17.09.2015 14:03:34