kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: tady nechcije ale aj tak sem na ducne tak mesic nesedel. Workoholismus je svina. Kudla kdyz jsem daval inzerat na duc nechtel aby ju nekdo chtel ted bych ju pustil a uz svihal pro x moto od bmw ale v zari kdyz to vyjde prubnu na 4dny bud r1200r nebo r ninety
Mohu potvrdit. Půjčil jsem si v Inveltu právě R 1200 R, původně to měl být NineT, ale byl zamluven a z testu sešlo. Tak nakonec R 1200 R. Nikdy jsem před tím na BMW nejel. O to větší překvapení - velmi hlučná převodovka při řazení kvaltů, hned první km jsem jak hlukem, tak i vybracemi cítil kardan. Klopný moment motoru zanedbatelný. Chod motoru - tak klobouk dolů, sameťák a kurevsky silnej. Tak motorka jede moooc pěkně. Posez, nejdříve jsem to nemohl strávit, řidítka vysoko a ještě divně vytočená, když jsem zatahal, měl jsem pocit, že mě chce za každou cenu shodit. Dlouhý rozvor a položenější vidlice = vysoká stabilita a trochu jiný způsob projetí zatáčkou. Elektronické píčoviny - řazení nahoru i dolů el. podvozek. Funguje to a zatraceně dobře. Na konci dne jsem si motorku užíval, nebyl jsem z ní vymlácenej, kardan jsem přestal vnímat a pořád jsem byl překvapen, že jsem rychlejší než jak to cítím. Nejvíc mě však dostal ten motor. Vychytaný způsob kufrů, dobré krytí jezdce před odporem vzduchu, nemusíš se pořád srát z řetězem. Byl jsem dost nalomenej, jestli do ní nejít.