paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.8.2015 v 10:01 | Nahoru | #1
Freedom: 460Nm v 1800 je dobry na odrovnani penumatik na polovicnim najezdu a kurveni spojky, prevodovky a vsech dlasich soucasti co ten moment prenasi ne?
Cece a me prijde ze z toho motoru lezou takovy zvuky, ze se bojim kdy se to rozsype... Jen nemuzu najit slusnej benzinak za kterej bych to vymenil... Asi neco jako s tou motorkou. Ty moderni jsou vsechny lepsi a o dost... Ale nevim kterou....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.8.2015 v 10:06 | Nahoru | #2
assassin> Ty máš pořád ty TeLata dvě?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.8.2015 v 10:18 | Nahoru | #3
assassin> tak... jestliže chci šlápnout při předjíždění plnej...mám tam vždy aspoň 2t rpm... spojka je nová a myslím, že převodovka jako kola a hřídele jsou většinou počítaný s takovejma bezp. koeficientama, že to daj.... vždycky říkám, že to má krouťák jako Porsche...jen o půl tuny víc a otáčky končej tak kolem 3800rpm ...a ohledně toho motoru ...nevím v jakým stavu to máš...ale oba co jsem měl já byly nádherně tichý.. dokonce se mě několik ...ne jeden...ale několik lidí ptalo, jestli to je nafta nebo benzín... fakt to přede jako kotě (jestli ty si v tom neměl VW pětivál TD,2435ccm,...to je rachot)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist