kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Teď by mě ještě zajímalo takovýhle reálný srovnání s Tuonem V4 a Monsterem 1200,páč to sou podle mě 3 nejlepší naháče dneška....
Kolik ujedeš na nádrž?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: blackbiker> Hmmm,jako bych to tušil,už když sem seděl na tom polepenym od Dunlopu,co se tu někde mihnul.Kámoš ho pomáhal zajíždět a já se nesvez,páč sem zrovna mírně požil
Teď by mě ještě zajímalo takovýhle reálný srovnání s Tuonem V4 a Monsterem 1200,páč to sou podle mě 3 nejlepší naháče dneška....
Kolik ujedeš na nádrž?
Má to 17 litrovou bandasku. Ze zvědavosti jsem to vyzkoušel a byl překvapen nájezdem přes 300 km, ale byla to velká kochačka. Zlatý střed bude asi někde mezi 220 - 250 km, ale samozřejmě to umí vysát nádrž i mnohem dřív, třeba na okruhu.